شهدای قلعه کعبی
آخرین اخبار فوتبال زیدون

سرمربی تیم شهدا در مصاحبه با خبرگزاری باشگاه شهدای قلعه کعبی درمورد اظهارات مسؤولین تیمهای پرسپولیس و شاهین در رابطه با انتقال حجت تیموری واکنش نشان داد وگفت: این مسئله زیاد پیچیده و نگران کننده نیست زیرا ما تصمیم را اول به خود بازیکن میدهیم و اگر به نتیجه‌ای نرسیدیم سپس خود ما تصمیم نهایی را میگیریم. معنوی درمورد قرارداد حجت با تیم پرسپولیس هم گفت: تیموری با ما قراردارد دارد و بدون رضایتنامه از تیم ما نمی تواند با تیمهای دیگر قراردارد ببندد و قرارداد تیم پرسپولیس با این بازیکن باطل است. همچنین ایشان در مورد توافقنامه با تیم شاهین و اظهارات مدیر تیم شاهین گفت: این درست است که توافقنامه‌ای با تیم شاهین بسته‌ایم ولی این دلیل نمیشود که مدیر تیم شاهین این حرفها را بزند و برای ما تکلیف مشخص کند که چکار بکنیم و چکار نکنیم و به نظر من زیدان باید به فکر تیم خودش باشد نه اینکه برای ما خط و نشان بکشد, و من به ایشان توصیه میکنم زیاد دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشد.
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 دی 1392برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

مدیر تیم شاهین به همکار ما گفت: طبق توافقنامه‌ای که با تیم شهدا داشتیم, قرار بر این شد بازیکنانی که ما نیاز داریم از تیم شهدا بگیریم و در بازیها استفاده کنیم. وی درمورد حضور حجت تیموری در تیم پرسپولیس اظهار کرد: من دوست ندارم این مسائل حاشیه‌ای برای تیم ما ایجاد کند ولی این را هم میگویم که اگر حجت با ما بازی نکند تمام توافقنامه ما با تیم شهدا بهم میخورد. زیدان در آخر گفت: باید مدیران تیم شهدا تصمیم قطعی خود را در این مورد بگیرند و تکلیف ما را روشن کنند, بازیها شروع شده ولی هنوز نمیدانیم که چه بازیکنانی را تیم شهدا می خواهد در اختیار ما بگذارد.
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 دی 1392برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

عزیز راوشی به همکار ما گفت: ما از تابستان حجت تیموری را برای بازیهای امسال در نظر داشتیم و حتی در چندین بازی تدارکاتی از این بازیکن استفاده کردیم و من دو هفته قبل با معنوی در مورد این بازیکن صحبت کردم و قرار شد که این بازیکن را به همراه ناصر سوری به عنوان یار کمکی به ما بدهند ولی نمیدانم در این دو سه روز چه اتفاقی افتاد که این مسائل پیش آمد. و من دوست ندارم بین حجت و دوستانش که در تیم شاهین هستند مشکلی پیش بیاید ولی این را هم میگویم که حجت تیموری با ما قراردارد امضاء کرده و در هیات فوتبال هم ثبت شده است. امیدوارم این موضوع به خوبی حل شود.
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 دی 1392برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

حجت تیموری مدافع پوششی تیم شهدا برای بازی کردن در دو تیم پرسپولیس سردشت و شاهین قلعه کعبی بر سر دوراهی مانده بطوری که بازی کردن او در هفته اول لیگ در هاله‌ای از ابهام است. این درحالی است که این بازیکن چندین بازی تدارکاتی با پرسپولیس انجام داده و با رفاقتی که با بازیکنان و مدیر تیم شاهین دارد برای انتخاب یکی از این دو تیم دچار تردید شده است بطوریکه تصمیم گرفته در این رقابتها بازی نکند. حال باید دید سرانجام این اتفاق به کجا انجام خواهد رسید, آیا با تیم پرسپولیس بازی میکند یا با تیم شاهین قلعه کعبی?
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 دی 1392برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

رقابتهای لیگ دسته اول زیدون بعداز یک سال وقفه, از امروز آغاز خواهد شد که در این رقابتها 6 تیم حضور دارند و به گفته آقای منوچهر بلقیسی رییس هیات فوتبال زیدون : غیبت چند تیم از این رقابتها باعث نخواهد شد که ما این بازیها را برگزار نکنیم حتی اگر این تیمها که شرکت نمی کنند از بهترین تیمهای زیدون هم که باشند ما این رقابتها را برگزار میکنیم. ایشان علت حاضر نشدن بعضی تیمها را ناآماده بودن بازیکنان قلمداد کرد. وی دربخش دیگری از صحبتها خاطرنشان کرد که احتمالا جریمه‌ای برای این تیمها از طرف کمیته انضباطی در نظر خواهد شد.
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 دی 1392برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری